SUOMI ENGLISH
  • Oulun yliopisto, L10 (OP-sali) (map)
  • Erkki Koiso-Kanttilankatu 1
  • 90570 Oulu

Tule tutustumaan millaisia mahdollisuuksia digitalisaatio ja digitaalinen markkinointi antaa liiketoimintasi kehittämiseen. Seminaarissa käsitellään myös tietoturvan uhkia ja ratkaisuja niihin. Puhujiksi on valittu edustava joukko digitalisaation asiantuntijoita. Tauolla voi verkostoitua ja keskustella puhujien sekä seminaariin osallistuvien kanssa seminaarin aihepiiristä.    

Seminaarin järjestävät DIMMY ja DIGILEAP hankkeet. 

Tilaisuuden keynote puhujana toimii Kalevan kehitys- ja teknologiajohtaja Tommi Silfverhuth.

Tommi Silfverhuthin tehtävänä on saada aikaiseksi ja varmistaa liiketoimintalähtöinen jatkuva kehittyminen. Taustaa hänellä on koodaamisesta myynnin kautta kehitysyksiköiden rakentamiseen ja johtamiseen eri liiketoiminta-alueilla. Tommi toimii tällä hetkellä Kalevan kehittämisestä ja teknologioista vastaavana johtajana. Puheenvuorossa käydään läpi Kalevan digitalisaatiopolun eri vaiheita, matkan varrella esiin tulleita haasteita eri näkökulmista, ja miten nämä haasteet on onnistuttu ratkaisemaan.

Tilaisuuden puheenjohtaja: Timo Koivumäki, Professori, Martti Ahtisaari Instituutti, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu

Ohjelma

12:00-12:15
Avaussanat: Veikko Seppänen, Johtaja (Martti Ahtisaari Instituutti), Professori (digitaalinen liiketoiminta), Oulun yliopisto, kauppakorkeakoulu
12:15-12:45
Keynote: Kalevan digipolku, Tommi Silfverhuth, Kehitys- ja teknologiajohtaja, Kaleva
12:45-13:00
DigiLeap - Hallittu digiloikka, Jukka Kääriäinen, Teknologian tutkimuskeskus VTT
13:00-13:15
Dimmy - Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin koulutushanke, Mika Määttä, Oulun Seudun Ammattikorkeakoulu
13:15-13:35
Markkinoinnin automaation hyödyntäminen asiakassuhteen johtamisessa, Mika Tiainen, Sales Manager, Koodiviidakko
13:35-14:00
Tauko
14:00-14:20
Digitaaliset teknologiat osana kestävää kasvua peliliiketoiminnassa, Marika Iivari,Business Development Executive, Fingersoft
14:20-14:40
Digileap turvallisesti, Jari Still, Tietohallintojohtaja, F-Secure
14:40-15:00
Analytiikka digitaalisen markkinoinnin johtamisessa, Jonna Muurinen, Toimitusjohtaja, Kuulu
15:00-15:20
Hakukone digitaalisen mainonnan työkaluna, Jaakko Heikkinen, Toimitusjohtaja, Digizer
15:20-15:30
Loppusanat ja katse tulevaan: Tua Huomo, Tietointensiiviset tuotteet ja palvelut liiketoiminta-alueen johtaja, Teknologian tutkimuskeskus VTT

Ilmoittaudu tämän linkin kautta 29.10.2018 mennessä.

Tilaisuus on maksuton.

Lisätietoja tilaisuudesta antavat:

Timo Koivumäki
Oulun yliopisto, kauppakorkeakoulu
040 507 3631
timo.koivumaki@oulu.fi

Mika Määttä
Oulun ammattikorkeakoulu
040 6525861
Mika.Maatta@oamk.fi

Jukka Kääriäinen
Teknologian tutkimuskeskus VTT
040 760 9529
jukka.kaariainen@vtt.fi